Klachtenprocedure

Een klacht, wat nu?

Ontevredenheid

Wij doen er alles aan om dagelijks goede kwaliteit kinderopvang te bieden. Helaas kan er een keer iets misgaan. Wij vinden het dan belangrijk dat u bij ons terecht kunt als u niet tevreden bent. Uitingen van ontevredenheid zien wij als mogelijke verbeterpunten voor onze organisatie.

Wat wij doen met de behandeling van ontevredenheid: lees het hierĀ 

Klachtenregeling

Het kan dus zijn dat u niet tevreden bent over een bepaald punt. In eerste instantie bespreekt u dit met de pedagogisch medewerker(s) of indien gewenst met de locatiemanager. Komt u hier niet uit, dan kunt u bij ons schriftelijk een klacht indienen.

Hoe wij omgaan met interne klachten: lees het hier

Geschillencommissie Kinderopvang

Wordt uw klacht na afhandeling volgens onze interne klachtenregeling toch niet naar uw tevredenheid beoordeeld of afgehandeld, dan kunt u een geschil indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang.

Bekijk hier het stroomschema “klachten in de kinderopvang”

Kennismaken Inschrijven Tarieven
Puck&Co

Neem contact op

Klant&Service
Postbus 105
6940 AA Didam

Bezoekadres:
Hogenendseweg 2A
6942 DV Didam

T: 0316-229145
E: info@puckenco.nl

    * Zonder uw akkoord kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.