Klachtenprocedure

Een klacht, wat nu?

Wij doen ons uiterste best om goede zorg voor uw kinderen te verzorgen en proberen klachten zoveel mogelijk te voorkomen door samen goede afspraken te maken. Waar veel mensen intensief met elkaar omgaan, gaat er natuurlijk ook wel eens iets mis.
Het kan dus zijn dat u niet tevreden bent over een bepaald punt. In eerste instantie bespreekt u dit met de pedagogisch medewerker(s) of indien gewenst met de verantwoordelijk manager. Komt u hier niet uit, dan kunt u bij ons schriftelijk een klacht indienen.

Komen wij er dan gezamenlijk niet uit, dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen wordt eerst geprobeerd om de klacht op te lossen door het geven van informatie, advies, bemiddeling of mediation.
De uitspraken van de Geschillencommissie zijn bindend voor zowel u als ouder en Puck&Co als opvangorganisatie.

De Geschillencommissie is bereikbaar via de website www.degeschillencommissie.nl of telefonisch bereikbaar op nummer 070-3105310.

De volledige klachtenregeling ligt ter inzage op al onze locaties.

Kennismaken Inschrijven Tarieven
Puck&Co

Neem contact op

Klant&Service
Postbus 105
6940 AA Didam

Bezoekadres:
Hogenendseweg 2A
6942 DV Didam

T: 0316-229145
E: info@puckenco.nl

    * Zonder uw akkoord kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.